SuY Kızlarr gebelikte hangi haftada hangi ilaçları kullandınız kullanıyorsunuz hangi multivitaminleri ne sıklıkla içiyorsunuz?
Ilayda1 SuY muıltivitamin olarak prenatallifee,kan sulandırıcı olarak aspirin, midem içinde prilam dr
Chucky9 SuY ilk 3 ay folik asit, 3 ay bitince regenesis max, tiroid ilacı, 16. Haftadan itibaren gyno ferro sağol, 20 li haftalarda kramplar olunca magnezyuma ( magnorm) başladım. Folik asit hariç hepsine devam ediyorum 36+6 haftadayım şu an.
develimine Chucky9 doktor benim regenesis maxı biraktirdi sadece d vitamini ve ferrum aliyorum ama vitamini kesmemiz cokta icime sinmedi 33. Haftamdayım 🙄
develimine SuY Demek ki birseyleri fazla gorunce degerlerde kesiyolar benim komple biraktirdi, doğumdan sonra bile kullanan varmis ayni vitamin oldugunu gorunce merak ettim tesekkur ederim 🌸