Hanımlar iyi akşamlar öncelikle Perşembe sabah 7 de çağırdılar sezeryan doğum için Devlette yapacağım doğumu ilk kızımı özelde doğum yaptım gittim hemen damar yolum falan takılıp alınmıştım doğuma çok beklememiştim ama bu doğumum özelde değil devlete olduğu için pek bir bilgim yok . Sabah 7 de doktor bile olmuyor mesela gider gitmez olur mu acaba ameliyat yoksa çok beklermiyim? Devlette sezeryan olup bilgisini benimle paylaşacak olan arkadaşlarım var mı acaba aranızda ?🥰😇🙏🏻