duygu0693 Kızlar 34+6’yım yatakta dönerken oturduğum yerden kalkarken bacaklarımı açtığımda hep ağrım oluyor normal mı kontrolüme 2 hafta var sizce beklemeliyim ayrıca bebek çok hareketli ondan mı oluyor acaba ?
nana34077 duygu0693 aynı durumdayım 35+3’teyim. Resmen duvarlara tutuna tutuna yürüyorum çatı ağrısından dolayı. Dün randevum vardı, dr yürüyüş ve plates’e ağırlık ver dedi 🙇🏽♀️ Doğuma hazırlanıyormus vucüt, korkulacak birşey değilmiş🙂
Hikari Benim de öyle gündüz bişey yok gece yatarken oluyo genelde hele kasıklarımda bi ağrı tuvalete kalkarken yürüyemiyorum