Oznurcakir Transfer günüm haftaya ptesi günü inşallah. 17 gündür estrofem kullanıyorum rahim kalinligim 8.1 yarın progestan ve fitil kullanacam . Benim gibi bu şekilde estrofem kullanan var mı. Dondurulmuş embriyo transferi olacak inşallah
Tugce28 Oznurcakir evet o şekilde kullanılıyor sonra da devam ediliyor rahim kalınlığınız gayet iyi bence sıkıntı yapmayın