Zehra3443 Arkadaslar dün kontrole gittim uygulamaya göre 6+2 di Çok şükür kesenin büyüdüğünü ve yolk kesesini gördük ama bebegi daha göremedik acaba geç döllenmemi içimi rahatlatmaya ihtiyacım varr canlar yardımcı olur musunuz bebiş vardır dimi🥺👼🏻🤲🏻❤️
Civcivinannesiii Zehra3443 gec dollenme olmustur canm ama yolk saci gorduysen bebekte var demektir stres yapma bi gittiginde gorursun 🥰
Hosgeldinbebek Zehra3443 boş gebelik Yaşayan biri olarak söyleyeyim yolk vs asla oluşmadı. Yine boş olursa diye korktum haliyle, doktorum yolk yapısını gösterdi boş olsaydı oluşmazdı korkma dedi Şükür 20 haftalık olduk bile 😇
Zehra3443 Hosgeldinbebek benım daha önce 4 aylık gebelik kaybım oldu bir kere bu ikinci gebelıgım ve gercekten elimde olmuyo Allahım şu süreci saga salim atlatmayı nasip etsin su serptiniz içime cok sagolun🌸🤲🏻🤲🏻🌸🌸❤️❤️
Hosgeldinbebek Zehra3443 çok normal, benim de boş ve kimyasal oldu hep İnsan cidden korkuyor, Allah hayırlsını versin 😇
Rabia123 Yolk kesesinin oluşması demek bebeğinin var olduğu anlamına geliyor canım ancak kalp atışını 7.haftada gidersen tam net duyarsın bende 6+2 yim daha geçen gün aynı şeyi doktora sordum o da yolk varsa bebek var demektir dedi
Rabia123 Elfs bilemiyorum daha yeni sordum önemli değil 7 haftada herşey belli oluyor kalp atışı varmı yokmu bende bu cevabı aldım
Elfs Zehra3443 görünür inşallah 8. Haftada görünen var mide bulantısı başlarsa kalp artışların duyulduğunu anlayabilirsiniz kalp atışında mide bulantısı başlıyor tabi başlamayadabilir herkes aynı değil. Duyulur inşallah stres yapmayın
Zehra3443 Elfs inşAllah duyulur benim mide bulantım hiç olmuyo genetikten galiba bilmyorum ama Saglıkla gelsin yavrucaklar inşAllahh🥰🌝🤲🏻🌸👼🏻