Mercan09 öncelikle geçmiş olsun..Gripte olabilirsiniz fakat pozitif biri ile temas sonucu olmamak zor oluyo ve belirtileriniz başlamamış olsaydı şayet yinede ihtimal olabilirdi yinede dilerim değilsinizdir…ilk yapiginiz iş özel bir hast.acil servisinde pcr testi vermek..Sonuca göre aldığınız onlemleri ve beslenme şeklini maksimum düzeye cikaricaksiniz..Ve psikolojiyi sağlam tutmakta bir o kadar önemli benim gibi saatlerce ağlamayı tercih etmeyin sakin mesela..olanın önüne gecilmiyo..eşim temasliydim bende..negatif çıkmama ragmen pozitife döndüm..Kadın dogumcumda dahil olmak üzere kendinizi takip edin beslenmeye dikkat edin bol su,c vitamini,kefir,öksürük varsa süt zencefil ve bal,ıhlamur..ateş kontrolü vs..benim bugün 2.gunum bitti ama yaklaşık 8 gündür eşimden dolayı bu endişenin icindeyd zaten…çok gerginlik verem bir durum ama olana tek çare elimizden gelen sifalari denemek ve dua etmek…