Selin12- a-melis kan hamilelikte hiç bir evresinde normal karşılamıyor bence zaman geçirmeden doktora gidin
Dilekcnkn a-melis Başına gelen olsa ne olcak canım doktorunun numarası varsa yaz yoksa hemen acile git .
mucizegebelik6 a-melis korkma canım 3 gun once bende aynısını yaşadım yarın sabah doktoruna git şimdi ayak altına yastık koy yat.
a-melis mucizegebelik6 doktora gittim bişey yok dedi idrar yolu enfeksiyonun çok dedi ondan mı kaynaklı bilmiyorum etkisi var mıdır acaba ? Bir de kan uyuşmazlığımız var ondan da olmuş olabilir mi acaba ?Bebeğin hareketlerini hissetmezsen kanama devam ederse gel dedi
mucizegebelik6 a-melis bi arkadaşımın da idrar enfeksiyonundan oldu ama uyuşmazlık varsa igne vurdurman gerekicek
mucizegebelik6 a-melis evet şimdi de ben aynısını yaşıyorum lökosit yüksek çıktı doktorum monurol antibiyotik verdi de korkuyorum sanırım kullanmicam yeniden idrar tahlili yaptiricam ama sizde uyuşmazlık var uyuşmazlık daha farklı olay
a-melis mucizegebelik6 ben 3 kez kullandım bi faydasını görmedim munorolun. Doktor size de enfeksiyondan olduğunu söyledi