Kizlar merhaba. Şuan hastanedeyim sabah geldiğimde alttan muayene yapılarak rahim agzi yumuşaması var dendi ve nts ye bağladılar 2 kucuk ağrım çıktı doktor yatış önerdi kabul etmedim 3 4 saat dinlen tekrar nts bakalim dendi simdi nts deyim boyle olan var mı tecrübeleriniz neler. Bu arada 2 gun once dedemi kaybettim üzüntüden stresten olabilir mi bu durum 32. Haftalığız