Kronik diyabet hastasıyım kızlar o yüzden çok korkuyorum tansiyon bı haftadır takip altında yüksek seyrediyor ve sezaryen yolu göründü gibi doktorum çocuğu da kuveze alırız böyle seyrederse seni de erken dogum dedi. İyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim hepinize içimi az da olsa rahatlattiniz 🙏🏻😔 sabah kontrolüm var dua edin olur mu bize bebiscigim ve ben hepinizi çok öpüyoruz annisler 💕