Bende dun 2 kere çıktım ishaldim bugün biseyim yok sanırım midemi usuttum dedim 36.haftamdayim umarım dogum belirtisi falan değildir bugünde bebek çok toplanıyor ve karnımın içi acıyor ve fazla akıntı oluyor ayağa kalkınca yatarken bisey yok bakalim inşallah bunlarla alakası yoktur doğumun shdhhs