Legolas Ay kimseye inandiramamistim bunu.benimde ayni şekilde sol çok yaniyor ve iğne batarken bile daha cok aciyor 😀Sebebini doktorumdan öğrendim.Beynimiz vücudumuzu korumak için olasi durumlarda korku acı gibi santral sinir sistemine gönderdiği uyarilari sağ beyin ile kontrol ediyormuş.Beyinde işler sağ taraf solu, sol taraf sağı yonetiyormus.Bu yüzden sol taraf her zaman daha çok acır dedi.Dikkat ettim gerçekten öyle sadece iğnede değil ağda da bile sol daha cok aciyor 😀