Merhaba hanımlar,
6+2 gebeliğim var gebeliğimi öğrenmeden önce de idrar yolu enfeksiyonu yaşamıştım . Fakat bu hafta içinde tekrar aynı sorun ile karşı karşıya geldim . Doktora gidip tahlil verdiğimde lökosit değerim 49 du doktor cefaks antibiyotik kullanımını uygun gördü . Enfeksiyonun düşük tehlikesini tetikleyebileceğini söylerek aynı zamanda progestan verdi . Ama bebeğe zarar gelebileceğini düşündüğüm için antibiyotik kullanmak istemiyorum . Benimle aynı durumu yaşayanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim :)