Kvsrbdr Ben oturuyorum kadın doğumun yakınındayım ama imkanın varsa özele git ya da başka bir yere. Ben hiç memnun kalmadım 2 sene önce kanamayla gittim benmle ilgilenmek varken azarlayıp seninle ilgilenemm burada ölür kalırsın kimse bakmaz sana deyip gönderdiler. Geçenlerde tahlil yaptırmaya gittim bir doktor herkesin içinde hamile bir kadını azarladı birşey soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar bebeğini göstermiyorlar ilgi sıfır.