Yelizzzz34_ doğum yapan tanıdığım yok ama tavsiye etmem her açıdan. Sert mizaçlı ve ilgisiz. Başka bir sorunum için gitmiştim. Alanında bilgili vs olabilir ona asla sözüm olmaz ama sempatik değil, güven vermiyor, rahatlatmiyor aksine geriyor. Alttan muayene etti beni. Çorabımi çıkarıyordum o sırada. Çorabını çıkarma bileğinde kalsin diye azarladı. Sonrasında da yüzüme dahi bakmadı. Nefret ettim yani hakkım da helal değil tavsiye etmiyorum. Bana bunu yapan doğumda ık gık dedirtmez.