Babydream bence kese görünür ama kalp atışı için ben bugün 5+6 da gittim duyamadan sadece ritmi gördük. İnşallah keseyi görürsünüz bu gidişinizde kalp atışı için bir hafta sonrasına randevu verirler 🥰 ben gümbür gümbür atıcak kalbi diyordum , minicik derinden çok az duyurdu babası kılıklı 😂🥰