tugbaacng Merhaba. 4,5 aylık hamileyim. Bu zamana kadar çok fazla bulantı ve kusma şikayetim oldu ancak geçer diye bekledim. Azaldı ama tamamen geçmedi. Doktorum Prilam dr ilacını verdi. Çok fazla yan etkisi var. Kullanan var mı? Bebeğe bir zararı olur mu ?
Fatmanureser tugbaacng ben kullandım Dr veriyor sonuçta zararı olsa vermezler. Ama benim hiç biseyle geçmedi bulantım
deletedmom27371 tugbaacng kuzum bende kullandım bitene kadar 2 3 gün yaradı sonra bulantılarım devam etti ben hiç bir işe yaramıyor diye bıraktım. Ama bırakmaz olaydım bıraktığım günden beri lavobadan çıkamaz oldum. Boğazım damarlarım ağırdı damağım resmen yara oldu kusmaktan öğürmekten sanırım tekrar başlayacağım
Sezinbarbaros Hiç merak etmeyin banada doktorum aynı hapı verdi bende son aylarımdayım bulantılarım tekrar başladı kullanıyorum çok şükür hiç bir yan etkisi olmadı olsa doktor vermezdi diye düşünüyorum sadece aç karnınıza almaya özen gösterin
Hafsa123 Şuan 37+5 deyim prilamı 4 ay boyunca kullandım içmediğim gün kabusumdu uyku yaptığı için akşamdan alıyodum gün boyu çok rahat ettim
defneveannesiii tugbaacng bende 4 buçuk aylık hamileyim. Herseye midem bulanıyor çoğu şeyi burnumu kapatarak yemeye çalışıyorum. Ayağa kalkıyorum midem bulanıyor duşa giriyorum kusuyorum. Gece gündüz hep bulantı yaşıyorum. Son zamanlarda ilaç fayda etmiyor malesef
idilmemi tugbaacng prilam dr a kategori ilaçtır. Gebelik için özel kullanılan bir haptır. Yan etkisi çok fazla yazmışsınız da, içiniz rahat olsun.
Burcu-112 34 haftalığım hala kullanıyorum içmezsem kusuyorum doktorum da sıkıntı yok içebilirsin diyo bi yan etkisini görmedim şükür
Yektasmom Ben de kullandım uzun süre bi yan etkisini de görmedim uykumu getiriyordu sadece. Gece içtiğim için o da sorun olmuyordu.
sheyda1991 tugbaacng ben 5. Haftadan bu yana kullanıyorum (şu an 13+4). Yan etkileri arasında baş dönmesi en bariz olan oluyor. Bunu da ilacı gece alarak önleyebilirsin eğer dozu yükseltmen gerekmezse. Ben günde 4 adet alıyorum ancak bu süreçte işe ara verdiğimden evde olduğum için yan etkilerini yatarak geçiriyorum 😅 bebişe bir sıkıntısı olmaz rahat olun. Neticede bunu size veren jinekologunuz.
Annesibebegi tugbaacng eşim doktor ve ben fazlasıyla kullandım sakıncalı olsa kullanmama müsade etmezdi