Damla-Ata Kızlar benim koltuğumun altında adet zamanlarında şişen bi beze vardı. Bekarken doktora gittim ve süt bezesinin ordan geçtiğini söylemişti. Doğum yaptım göğüslerim sütlendi orası iyice şişti sertlik var aranızda aynı durumu yaşayan var mı acaba ?
ressamistanne Damla-Ata bende gebeyim bende de aynı şekilde sürekli şiş. Kılları dahi alırken sızlıyor
Damla-Ata ressamistanne sütlenince daha çok şişiyor kadın doktorum genel cerraha gitmemi söyledi yarın kontrole gidicem bakalım umarım bi sorun yoktur ☺️