mathildaa Guzel anneler medela hastane tipi süt pompası kiralayan veya araştıran oldu mu? Ne kadara kiraladınız fiyatları biliyor musunuz?
Asyaveannesi36 mathildaa ben hastane tipi değil ama medela süt makinesini aldım,daha doğrusu ablam almıştı 6 ay kullandı bana verdi o çok memnun kalmıştı madele çok iyi bir marka
mathildaa Asyaveannesi36 hmm onada bi bakayim. Ya benim ablamda hastane tipi kiralamışti ama 5 sene önce falan. O cok öneriyor fiyatinida göremedim