SncrMerve benimki de oyleydi Pandemi yüzünden aylarca işleri almadılar eşimin oğlum hep dışarıda bekledi detaylı ultrasonda rica ettim gelebilir dediler bebeğimiz ilk defa görecekti ilk defa kalp atışını duyacakti ama oğlum o kadar çok ağladı ki eşim içeriye giremedi doğuma kadar bir kere bile ultrasona gelemedi eşim yanımda