Merveelisa 34+3 üm dün kontrolüm vardı bebek hala yan yatiyo ne baş geliş ne popo çocuk yan mi gelcek anlamadım doğum pozisyonu almamış diyo doktor ne zaman alır ki yaa
frambuaz Merveelisa zamanla alır telaş etmene gerek yok cocuk bu haftalarda sureklı yer degıstırıyormus doktorum oyle demıstı
YuvarlanamayanPandaa Merveelisa o doğum pozisyonu bambaşka 37+1 de doğum pozisyonundaydı 37+4 de doğum yaptım sezeryanla ve dönmüştü benım kız ters duruyordu o yüzden belli olmuyor hiç
Merveelisa frambuaz hadi inşallah 🤣 ilkim 27 de baş assagi pozisyona geçmişti de bu biraz nazlı çıktı
YuvarlanamayanPandaa Merveelisa aynen doktor dedi senın kurtlu durmamış ayakalro ile karşıladı beni dedi 😂