inadina26 Hafta itibariyle bebeğimin hareketlerinde azalma oldu gibi sanki? Kontrolüme 2 gün var, bir sorun olur diye korkuyorum.
inadina26 Bebek4545 Doktorum demişti ki günde 10 kez hareket etmeli, tabi bunu 3 hafta önce söylemişti. Bizimki günlük 20 kez falan hareket ediyordu. Bugün 12 oldu sabahtan bu yana
inadina26 Bir de bu hareketleri nasıl sayıyoruz acaba? Mesela bi hareket etmeye başladı mı atıyorum 3-5 kez hareket ediyor peşpeşe ama ben bunların hepsini tek sayıyorum :) öbür türlü günde 40-50 hareket olur yoksa
Bebek4545 inadina26 Bence gayet iyi çünkü drlar en ufak hareketi bile sayın kayma yer egistirme ufak hareket. Merak etme çok çok azalırsa dra git ama bence normal
inadina26 Bebek4545 Perşembe kontrol var zaten. Hayır önceki kontrolde kordon boynuna dolanmış ama gevşek şuan bir sıkıntı yok demişti de o yüzden tedirgin oldum