Gul1903 11 sene sonra ikinciye hamile kaldım zayıf olmama rağmen normalde de göbek vardı hemen ikinci aya kalmadı göbeğim çıktı hatta rahat edim diye hamile pantolonunu ikinci ayda aldım üçüncü aya giymeye başladım daha doğuma bir ay var ama ben plates topu gibiyim 😁