Dün sabah 9 da hastaneye gittim yatıs işlemlerim yapılıp kan tahlili falan verdim. Anestezi uzmanıyla görüsüp daha sonra odamda beklemeye geçtim sonta taktılar ve amelıyata aldılar. Spinal oldum bu arada ve o igneyi bile hissetmedim bazı insanlar o kadar korkutuyor ki hiç bekledigim gibi olmadı. O kadar korkak bi insanım ki ben anlatamam gercekten Allaha sıgınınca hersey sorunsuz geciyor hamdolsun. Amelıyat öncesi hazırlıklar falan filan uyusmanın olmasını bekleyip ameliyat olana kadar bi yarım saati gecmıstır. Sonra sorunsuz cıktım şükür odama gectım. Agrılarım cok oldugu için bir gece kaldım ve bugün taburcu oldum. Doktorum cıkmadan ultrasonla baktı rahim uzunlugum 29 30 mme yukselmiş cok güzel dedi hamdolsun. Bir hafta yatıp dinlenip salı tekrar kontrole gidecegim insallah benim ve benim durumumda olan herkes için güzel gecer. 🤲🏻 Korkulacak bi durum yok emin olun 🤗