Busrasar canım tedirgin etmek istemem ama her an hazırlıklı ol. Arkadaşım ikizlerini 27 de doğurmuştu. Küvezde kaldılar, biri 1 aya yakın diğeri biraz daha uzun kaldı hergün süt sağıp götürdü hemşireler verdi. şuan sağlıklılar 4 yaşında oldular hiçbir sıkıntıları yok şükür. Umarım 36 yı görürsün hakkında hayırlısı🙏🏼 Ama erken olupda küveze girerlerse içini ferah tut prematüre bebekler hemen toparlıyor🙏🏼