Astsubayanne Kızlar hastane çantasına koymak için emzirme sütyeni atleti ve hamilelik külodu ne aldınız önerilerinizi alalım
zehraosmanogluu Astsubayanne ben emzirme sütyeni koydum hamilelik kilodu değil de büyük boy anne kilodu aldım 😁 2 tane de ondan koydum çamaşır olarak gecelik koydum bu de rahat olmak için
Petyynut Suwenden hamile külodu aldım daha önce hem suwen hem nbb’den almıştım nbb’nin lastiği acıtmıştı. Emzirme sütyenini de Penti’den aldım çok hoşuma gitti