Mucizebebellerim_ Kızlar geçmek bilmeyen şiddetli baş ağrım var ilaçta içsem kar etmiyor neden olur nasıl geçer bilgisi olan var mı
Mevaninannesiii Mucizebebellerim_ erkek bebek baş agrıtırmş pek de inanmam böyle şeylere ama cinsiyetiniz belli mi 😀🙈
Esmaonur Mucizebebellerim_ 10-11 haftalarda bende fazlasıyla yaşamıştım. Baş ağrısının en büyük etkeni vücut susuz kaldığı için olurmuş. Bol bol su içmeye çalışın
Bebisinibekleyen Mevaninannesiii Ara ara benim de bas agrilarim oluyor. Bazen geçmek bilmiyor saatlerce sürüyor. Cinsiyete bagli mi bilmiyorum ancak bebis erkek 🤰🏻
Mevaninannesiii Bebisinibekleyen Ya bilmiyorum çok duydum ama inanmam böyle şeylere bakayım doğru muymus diye sorayım dedim 😬
Mevaninannesiii Esmaonur yaa 🙈 dur bakayım kaç kişi bunu yaşıyormuş 😁 benim de ara ara tutuyor ağrım fakat cinsiyetimiz belli değil 🤷
NeseA Bende 5 haftalik oldum benimde özellikle gece başım çok ağrır 4.gebeliğim erkek çocuklarında başım ağrırdı