littlepinkcarousel ben buralı olmadığımdan bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine gitmiştim evimde yakın olunca işime geldi. Ama halil bey hiç çekinilecek biri değil 30 haftalık hamileyim daha hiç alttan muayene olmadım sadece çatı muayenesine gircem. Hem biraz resmi hem rahatlatıcı bir insan bence. Daha doğum yapmadım ama doğum yapanlardan da çok güzel şeyler duydum. tavsiye ederim yani