Sedaaaa2 24 25 haftamda devlete randevu alıp gitsem kabul etmeme gibi bi durum söz konusu olur mu acaba özel takipliydm hep
Hulya_sen Sedaaaa2 hayır canım neden öyle bir şey olsun tercih senindir farketmiyor yani bir sorun olmaz merak etme☺️
lina1233 Sedaaaa2 tabii ki gidebilirsin onlarda sana hizmet etmek zorunda. Rahatsız olduğun bir durumda kesinlikle şikayetini et. 2 canlısın devlet çok acımasız oluyor bu durumda.
Linayn1 Sedaaaa2 bişi olmaz canım bende Adana’daydim 26 haftama kadar orada özele gittim. Daha sonra Diyarbakır’a taşındık sağlık ocağında kaydimi başlatıp devlete gittim. Şuan 35+2 az kaldı ☺️
Sedaaaa2 Hulya_sen ya ne biliyim bugun detaylıdan cıktım alıstm hep 1 ay da gitmeye malum eşimde calısıyor simdi hemen tekrarda izin alamaz 24 25 haftalık olcaz laf ederler mi diye bi çekindim
Nermin70 Hayir hayir gittigin zaman direk kaydini yapiyolar ve kontrole basliyolar. Kim ne diyebilir sana 🤭
Sedaaaa2 lina1233 haklısınız aslnda yani sonucta baska bi ilden taşınmış gelmişde olabilirim ya da hastaneden memnun kalmayıp degistirmek isteyebilirim