edaozdxx Kızlar merhaba herkese... 2 gün önce akşam karın ağrısı ile hastaneye yatış yapıldı. Karın ağrısı da düşük tehlikesi olarak kabul ediliyormuş. Hastaneye yattığım gece doktor ultrasonla baktığında keseyi kesenin içerisinde de bebeği gördü fakat çok minik olduğundan kalp atışını duyamayız dedi. O günün ertesi sabah ultrasona gittim yeniden. Ultrason yapan doktor ise kese çapı 14 mm embriyo net gözlemlenemedi diye rapor düştü. Sizlerin de başına böyle bir durum gelen oldu mu? Doktorum şu an için sıkıntı söz konusu değil, değerlerin gayet iyi durumda yükselmeye de devam ediyor deyip çıkış verdi. Reçete olarak da düşük riskini ortadan kaldırmak için Progestan 100 mg ve Decavit diye vitamin verdi. Ama içim rahat değil bi korku var içimde 😞
1072PINAR edaozdxx canım kardeşim doktor demiyor mu kese 18 mm. Olduğunda kalp atışı duyulur.Normal bence küçük olması.Ben kalp katışı duyduğumda 1 cm.di embriyo:) Sabret bir on güne kadar herşey yoluna girer Allah’ın izniyle.Sen beslenmene,kendine dikkat et😊
Smyy edaozdxx ben 7 haftalık gittiğimde de gözükmemişti, 8.haftada görmüşlerdi, endişelenmeen için daha çok erken o yüzden
Mirvee @edaozdxx ben çalıstıgım için ızın alamamıstım o yuzden 10. Haftada tekrar gıttım ama 6 haftalıkken doktor 15 gun sonra kesın olarak gozukur demıstı