Prenses-annesi9 ikili taramam yuksek riskli cikinca onerildi. Yaptirdim. Oncesinde koldan kan alindi, kalcadan bir igne vuruldu enfeksiyon ihtimaline karsilik. O igne penisilin igneleri gibi canimi cok yakti. Sonrasinda dr ultrasonla bebege bakarken , bebegin olmadigi bir alandan nerdeyse 1 karis uzunlugunda igneyi gobek deligimin hafif alt caprasindan soktu. Birazcik canim yandi ama kalcadan olan kadar degildi. Sonuclarim cok gec cikti. 22. Haftamda bebegimin triple x oldugunu ogrendim. Dunyam basima yikildi. Sordugumuz butun dr lar netten bakip sendromu acikladi. En basta cok korktuk. Kiz cocugu biz yarin öldugumuzde kim bakar napar diye, aldirma karari almistik. Ama cehennem gibi gecmisti o gunler. Hala da yazarken gozlerimden yaslar süzülüyor. Ama daha sonra arastirdik, bu sendroma sahip olan yurt disinda yasayan insanlarla konustuk. Turkiyede kimseleri bulamadik cunku. Arastirdikca cokta korkulacak birsey olmadigini ogrendik ve aldirmaktan vazgectik. Suan 25. Haftamdayim. Hergun her dakika bebegime saglik icin dua ediyorum. Umarim dualarim kabul olur. Rabbim hepimizin yavrularina saglik sihhat verir.