Pammuk CemreLina hayır hiç bişey olmaz öksürme hapşurma tarzı şeylerin hiç bir zararı yok korkmayın o zaman 9ay boyunca kendimizi sıkarsak çatlarız
Kumsallina95 CemreLina vallahi bence olmaz çünkü bende daha erken haftalarda grip olmuştum şükür bişey olmadı şimdi 20 haftaligim
cennetkokulum_ CemreLina nane limon içiyorum canım ballı süt içiyorum kuşburnu marmelati yiyorum ve bugün biraz daha iyiyim çok şükür
CemreLina Kubbbraa haftaya cumartesi kontrole gidicem inşallah açılma görünmez ne bilim belki abartıyorum ama insan korkuyo