Merhaba, yaklaşık bir yıldır bağırsak ve mide rahatsızlığı çekiyorum. Bir kere endeskopi oldum ilaçlarla biraz düzelmiştim. Ama şikayetler bi daha nüksetti. Tam tedaviye başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Doktor hamilelikten önce kolonoskopi önermişti.Hamileyken kolonoskopi yptıran varmı?