Kızlar doktorumun bugün ameliyat günü gidince bulamayabilirim. Tetanoz aşısı için gittiiimde de kan tahlilleri yaptırdım. Crp 11.9 çıktı. Lökosit ise 15.27 İki hafta önce kovid aşısı oldum tahlillerden yarım saat önce de tetanoz aşısı olmuştum. Bu aşılardan kaynaklı yüksek çıkma ihtimali var mı? Yarın doktorum müsait olur bende o zaman gitmeyi düşünüyorum ama geç kalır mıyım diye düşünüyorum. ateş grip gibi vesaire hiçbir şey yok. Bu şekilde riskli bir durum olabilir mi acile gitsem de herhangi bir hekim de ilgilensin istemiyorum.