Kızlar merhaba 39+4 oldum bugün doktor randevum vardı hamileliğimin başından beri normal doğum isteyen bir hastaydım ta ki çatı muaynesine kadar acı eşiğim çok düşük acılı bir çatı muaynesi oldu çatımın dar olduğunu söyledi doktorum ve normal doğuma dayanıp dayanamayacığıma şüpheli yaklaştı Ve çatım dar olduğu için kesi atılması gerekeceğini de söyledi çatı muaynesini yaparken baya bir canım yanmıştı çünkü bugün gittiğimde bebeğimin artık gelişimini tamamladığını ve daha fazla bekleyemeyeceğimizi söyledi çatı muaynesinden sonra sezeyana mantıklı bakmaya başlamıştım zaten 2 gün mühdet verdi perşembeye kadar suyun sancın gelmezse eğer cuma sabah yatışını yapalım sezeryan için dedi hiçbir doğum belirtim yok kızlar bu arada nstde ilk defa bugün sancım olduğunu gördü az bişey doktorum ama ben hiçbirşey hissetmiyorum yalancı sancılarımı bile sizce cumaya kadar doğumum belirtim suyum veya sancım gelir mi? Başına gelen var mı böyle