Ben anne yani almamıştım ama kendi yatağımın yanına koyabilecegim bir beşik almıştım seyhat beşikleri gibiydi 4 6 ay kadar kaldı yanimda. Gece emzirmek için yatağı yanında durabilecek bir yatak çok büyük rahatlık. Ben İstanbul’daki viaporttaki chiccodan almıştım sanırım tesir ürünüydü 400 TL falandı şimdi 2 bebeğe kullanicam