1oguzannesi aynen katılıyorum ama kimi şeylerde insanın için şüphe düşünce böyle oluyor ya zararlıysa diyenleri de anlıyorum o yüzden. Mesela ananas çok severim ama ananaslı meyve suyu bile içmiyorum niyeyse içimde ona karşı bi korku oluştu düşüğe neden oluyo diye duyduğum için kaldı öyle 😂