bireylulmeselesii ZeynebQuliyeva bugün 11 olduk. Mide bulantıları devam ama kusmalar azaldı. Değişik bir ağız tadım var koku hassasiyetim yoğun onun dışında genel olarak iyiyim .Bebek de iyiyse cok şükür 🙏
BirDilektuttum Merhabalar biz 13 haftalık olmak üzereyiz :) çok şükür güzel geçiyor hamileliğim nasipse yarın cinsiyet öğreneceğiz çok heyecanlıyız 🙏🏻
Beyzaa_Nur Benimde 12 haftalık çok iyiydik bugün karnımda bir ağrı var normal mi acaba üşütmeden kaynaklı olabilir mi sizin başınıza hiç geldi mi
Beyzaa_Nur Frnrhf çok korkmuştum ama şükür ağrı hafifledi interntette de kanama olmadığı sürece sorun olmuyor yazınca içim rahatladı 🥰