BirPatiSever canım ablamda çıkmıştı hamilelik şekeri sıkı bir diyete girdi, meyve bile belli başlı meyvelerdi ve sınırlıydı. Ayrıca şeker yüklemesinde vücuda alınan şeker iki dilim baklavaya eşit. Yani bir oturuşta hangimiz iki dilim baklava yemiyoruz ki? Şeker gebelikte riskli hastalıklardan biri, eğer varsa ve gözden kaçarsa anne için de bebek için de sakıncalı. Ben de karbonhidrata dikkat etmeye çalısıyorum, hamileliğimin başından beri şerbetli tatlılardan tiksindim(önceden aşıktım, baklava benim kırmızı çizgimdi🤣) ama yine de yaptıracağım, insanlık hali belli olmaz. Diyet vermesinin yanı sıra her gün şeker ölçümü de yapıyordu ablam, kayınpederim şeker hastası ondan biliyorum ani yükseliş ve düşüşlerin ne kadar sıkıntılı olduğunu. O yüzden haftam geldiğinde yaptırmaya karar verdim ben