Merhabalar iki hafta önce rahim ağzı kısalığı ve enfeksiyon var demişti doktor ilacımı düzenli kullandım. Rahim ağzı uzunluğunu bugün tekrar ölçtü. 4 cm dedi 🌸 çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Erken doğum riski yok dedi. Her ihtimale karşı iki hafta daha ilaç kullanacağım 🙏 iki haftadır uyku bile tutmuyordu stresten. Stres yapacak bir durum yokmuş sizlere de böyle bir tanı koyulduysa doktorun dediklerini yapmanız yeterli oluyor hiç canınızı sıkmayın güzelim anneler 🌸