Deserya22 Arkadaşlar bana 2 gundur görenler karnın inmiş diyorlar bu ne demek yani böyle olduktan sonra tahminen ne kadar sonra doğum oluyor
Dlrasntr Deserya22 benim karnım 1 ay önceden inmeye başlamıştı, şu an 38+5 olduk. Sancılarım çok oluyor ama açıklık falan yok 🤷🏻♀️ Beklemedeyiz 😊
Selvi1 Deserya22 benim 2 ay önce inmişti nts de sancı da cıktı ama daha açılma yok 36+2 deyiz bekliyoruz bakalım