prensesimveannesi Gizce23 bekarlıktan beri kullanıyorum troit ilacını 38 haftalık hamileyim hala kullanıyorum canım
Mrvcbci Benim tiroidim 6 küsürdü ilaç kullanmaya başladım 50 mg iki hafta falan sonradan hamile olduğumu öğrendim şu an normal seviyede çok şükür