Melhaercan Antalya ofm hastanesine giden varmı varsa ayrıntılı ultrasona girdiniz mi ücret hakkında bilgi almak istiyorum hastaneden öğrenemiyorum randevuma daha çok var giden varsa bilgilendirse 🤗
Denizkizi Melhaercan canım postun asagı dusmesın dıye cevap yazıyorum😃 ben kayserıdeyım dun yaptırdım ozele gıdıyorum kendı doktorum trafından yapılacak ve muyene ucretıne dahıl sanıyodum ılk gebelıgım bılgım yoktu ekstra 200 tl odedım radyolojı bolumunde uzman tarafından yapıldı .. cok sukur kızım sglıklı
Aysenurtsr Melhaercan her hastane ucreti farkli. Uygun fiyatada var, pahali olanda. Devletde de yapiyorlar ama sira skintisi olur sanirim.
AlevKaraca Melhaercan bende Antalyadayım 7 sinde Hasan urcu ya gıdıcem orayı cok tavsıye ettıler.. doktorum vitale hastanesınde..
Hdamla Melhaercan detaylı ultrason bu sarı görünüyor bebek suratını görebiliyoruz o mu? Eğer oysa benim doktorum her kontrolümde bakıyor o şekilde ve bize gösteriyor. Bugün gittim kontrolüme tüm organlarını kontrol etti
Melhaercan Aysenurtsr aynen canım sıra sıkıntısı varmış bide 5 dakika bile bakmıyorlarmış ofmye gidiyorum sürekli dogumuda orda yapacaz rabbim nasip ederse 😊 şimdi oraya gitme sıkıntım var düşük tehlikem oldugu için
Melhaercan AlevKaraca hasan urcu da rahim filmi çekilmiştim 450 tlye çok memnun kalmıştım iyi bi radyasyoncu 🤗
Cananscs Hdamla yani evet bende doçent doktora gidiyorum renkli olarak bakıyor ama aynı hastanede ayrintili ultrason a bakan başka bi doktor var bende bu konuyu çok merak ediyorum nasıl oluyor
Hdamla Melhaercan ben şuan 20.haftamdayım bugün bütün organlarına işte göbek bağına, böbreklerine, üreme organına baktı her zaman bakıyoruz ama asıl önemli olanlara bugün bakmış olduk dedi
EsraDelice Melhaercan bana 21.ci hafta için randevu verdiler. 20 inçi haftadan sonra oluyor diye biliyorum
Hdamla Cananscs aaaa ben de bilmiyorum şimdi 😞 ben bugün sordum bu 4D mi oluyor diye evet dedi doktorum. Ben de özel muayenehaneye gidiyorum
Cananscs Hdamla evet bende özele gidiyorum dün devlete gittim ayrıntılı ya git dedi ama doktoruma sormak aklıma gelmedi olmazsa doktoruma haftaya gidecem o da git derse gidecem
Melhaercan Hdamla geçen 4 hafta önce bayılıp düşmüşüm yolda içerde aşırı kanama oluşmuş korkuyorum o yüzden girmek istiyorum ayrıntılıya 🤗 ben ona güveniyorum her ne olursa olsun o benim canım ciğerim 🙈
Hdamla Cananscs eğer ki o sarı görüntü detaylı oluyorsa gerek kalmayacak sizin içinde 😊 kendi doktorunuz dışında başka bir doktora daha gittiniz mi?
Hdamla Melhaercan inşallllaaahhh inşalllaaahhh 😇 rabbim hepimize sağlıklı hamilelik ve evlat nasip etsin inşallah 😊😊😊
Hdamla Cananscs ben sandım ki bir de başka doktora göstermek için gittiniz. Eşim de söylemişti bana başka doktorada gidelim diye de o yüzden soracaktım ☺️☺️
Cananscs Hdamla yok cnm özele 3 hafta önce gittim bi ay sonra kontrole gel dedi o doktorum demedi 17 haftalık hamileyim devlette teki doktor 2 hafta sonra ayrintiliya gır dedi