Esraaanne Merhabalar 6+5 olduk 1 haftadır aşırı bulantım kusmam var şunu yaptım geçti diyen varmı ne zaman geçer çok zorlanıyorum ☺️
Susambebis Esraaanne 16+5e geldim hala kusuyorum hatta bebek bir hafta önden gidiyor yanına artık baş ağrısıda eklendi 😂dün gece hastanedeydim serum verdiler canım bi müddet sonra o düzenede alışıyorsun
Hamisannesi Esraaanne ne yaptıysam geçmedi hergun hastanelerde serum yedim büyüdükçe rahatladim ama 7 Ci ayı geçtik yine başladı bulantı haksızlık
Guley_ Ben ne yaptıysam geçmedi maalesef canım 5 ay sürdü prilam kullandım 1 kutu ama onada alışmak istemediğim için bıraktım -Yeşil elmanın üstüne limon tuz atıp yiyodum o biraz hafifletiyodu
Esraaanne Susambebis daha yeni Başladığımız için çok zorlanıyorum alışamadım Bi türlü geçsin istiyorum ama geçmiycek sanırım 3 4 aya kadar sürer diyorlar o zaman geçer inşallah sanada rabbim kolaylık versin ☺️