Bsrahb Nazlı kızım yüzünü zor gösterdi eli hep yüzündeydi😊Doktor bana hiç benzetmedi babasına benzettiler🥰
cahillesohbetikestim Bsrahb benim danam da çok fazla hareket ettiği için yüzünü adam akıllı görmemiştik iki hafta sonra sırf yüzünü görmek için çağırdı doktor bakalım inşallah görürüz bu sefer 🤣
rgk Bsrahb ay ay ay maşallah bu minik şirine🐣🐣 hep böyle olacak ama yanaklar tombikleşecek gittikçe🥰🥰 sağlıkla gelsin🤩🤩🤩
Cimen1409 Bsrahb masallah sağlıkla kucağına al inşallah bizimde yüzünü net göstermedi sanırım ablasına benziyo bizim kız 🤭🤭
teletabi Bsrahb oy maşallah sağlıcakla gelsin🥰bizde 12 sinde gidicez aşırı heycanlıyım oğlumda gidememiştim şuan çok değişik bi heyecan var içimde
Bsrahb teletabi çok heyecanlı birşey gerçekten kötü birşey diyecekler diye ödüm koptu.Parmağını emiyordu kafasını kaşıyordu çok güzeldi🥰
teletabi Bsrahb ay bende de o tedirginlik var doktorumuz çok tatlı randevu almadan önce instagramdan görüştük. Biraz rahatlattı beni ama hala tam rahat olamıyorum. Ne olcak ne diycek diye rüyalarıma giriyor🤷♀️
cahillesohbetikestim Bsrahb o konuda çok şanslıyım ya gittiğim doktor çok iyi çıktı tam resim alamadık bir ay sonra tekrar gelin yüzü hem tam oturmuş olur hem de daha net resim alırız dedi ekstra ücret talep etmicem dedi 🤣
ceylan_oztrk cahillesohbetikestim ben devlette ayrıntılı ultrason girdim ama bana renkli göstermedi yine siyahtı renksiz ultrason görüntüsü verdi bende renkli bekliyordum ilgisiz davrandı😏😔