Merhaba hanımlar adetim tam 2.5 ay geçti ama geçen hafta Dr 4 haftalık gebe olduğunu ama düşük riskim olduğunu söyledi zaten Dr gitmeden öncede ufakatan kanama başlamıştı 15 ilaç verdi 15 gün sonra gel dedi ben dayanamadım bu gün başka bir Dr gitti ne bebek nede kese var dedi kan ver bı bakalım dedi çok şaşkınım . Aşırı kanamam yada agrimda olmadiki düşük mü yaptım desem.