11 ekimde gittim kan verdim hamıle olduğumu oğrendım 287 çıktı değerim kese gözükmedi 17 de yine gittim değerim 3150 olmuş hala kese yok Buda benı çok üzüyor artı kasık karın sırt mide ağrısı normal mi ? Bekleyecem bıraz daha ama beklemek çok zor 😞 benım gıbı olan bilgi sağını arkadaşlar bi nebze bilgilendırırsenız sevinirim hiç olmazsa içim az rahatlar bı daha gidene kadar