BurcuGorkem Kızlar ben 2 gun önce sezeryan oldum, su gecirmez bantı cıkarmam gerek ama acıtıcak sanırım en kolay nasıl çıkarabılırım Duşta cıkarsam dahamı az acır
Omerhatice BurcuGorkem eğer 2 önce olduysanız daha çıkarmak için erken olabilir aslında doktorunuza sordunuz mu ? 😊 Bide benim bandimi doktor çıkardı baya bi jel sürüp kendi elinide islatmisti çıkarırken 😊
UralYlmz BurcuGorkem Sermec27 Mevaninannesiii Omerhatice Kızlar bu bantlardan almali mıyım hastanede takarlar mi 🤷🏻♀️
Cennetanne Dezenfektanla yani alkollü bir sıvıyla kenarlarını hafif ıslatırsanız da kolayca çıkacaktır
BurcuGorkem Omerhatice doktor ilk akşam yıkan sonra cıkar dedi ama ben dun yorgunluktan yapamadım bu akşam yapıcam bi korktum o kadar acıdan sonra 😊
Sevalbasarr Siz çıkarmayın, çıkarmak için erken 5. Gün kontrole gittiğinizde doktorunuz kendisi çıkarcaktır, zaten o bantlada cok rahat duş alabilirsiniz, değiştirmenize vs gerek yok
BurcuGorkem Sevalbasarr doktor ilk duş aldıgında çıkar sonra batikon sür bidahada takma dedi oyuzden bilemedim
Milkshakee BurcuGorkem direk çıkar hastanede de öyle direk çıkartıyorlar hiç acımıyor korkma his yok çünkü orda hala
Morvy BurcuGorkem ben çok acıyacağını düşünmüştüm ama hiç acımadı zaten orası uyuşuk olur tek hissettiğim dikişin çevresinde ağda hissiydi asla acı olmadı. Bence cesaret edip yavaş yavaş çekin🙏🏻