bahtnurr1 Aynı durumdayım tek fark 29 haftalığım. Doktorumun önerisiyle enoxa başladım, eklem ağrıları zorlayınca parol alıyorum onun dışında bol sıvıya, güzel beslenmeye ve bebek hareketlerini takibe devam. 3.günüm daha iyiyim düne göre aşıların etkisi var diye düşünüyorum. Hepimize acil şifalar inşallah kısa sürede hafifçe atlatırız😉