Halimea asliucy 39 haftalik oldu kızım bugun kontrole gittim bebek dogum pozisyonu almıs haftaya kadar gelmese suni sancı vericekler 🤗
Defne0 asliucy 39+6 yıl bebiş doğum kanalına girmiş ama sancım falan yok ne zaman gelecek diyorum sürekli çok stres olmaya başladım
Tugccce 38+5. Aynı durumdayım 🤦🏻♀️ Bugün kontrol vardı haftaya Cuma’ya kadar gelmezse suni sancı ile başlatacak doktorum
Ayssunn Tugccce canım 40.haftaya kadar gelmezse suniyle başlatıyorlar mı doğumu ? Perşembe kontrolüm var 39+1 olucam o gün büyük ihtimalle bana da söyler belki
asliucy Tugccce Allah yardimcin olsun cnm bende persembe gidicem kontrole bakalim ne diycek sende hic acilma varmi
Hulya_sen 37 den de selamlar bugun kontroldeydik sancılarım 100 ü buldu malesef🥺eve gönderdi sıklaşırsa gel dedi
minime-baby 38+5 yok gelmiyor sürekli hareket halindeyim yürüyüş egzersiz yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum ama yinede yok 😀
asliucy minime-baby he iyi bulmussun ahududu cayi ben bulamadim bende adacayi iciyorum bide tarçınlı sütü deniycem bakalım oda sanci baslatiyomus ac karnina diyolar ana ben ac icemem normal iccem :)
asliucy Ayssunn aynıyız demek Allah kurtarsin son gunlerde zormuş yorgunluk agrilar biran once gelirler inşallah saglikla
mercanmeb 38+2 yim pazartesiye kadar gelmezse ki geleceğini de sanmıyorum yatışımı yapacak suni sancı için
Hulya_sen asliucy bilmiyorumki canım onun hakkında hiçbişey demedi nst em bu ben pek anlamıyorum dakikadan falan ama https://www.hizliresim.com/6xa16aj
asliucy Hulya_sen evet biraz duzensiz cnm boyle çizgiler asagi inip normal ilerlerken birden yukselip tekrar duzgun ilerler ve 5 dakikada bir sonra dahada az sk olmaya basliyor sen sancilari hissediyomusun
Kumkurdu 38+1 gelsin diye her şeyi yapmaya çalışıyorum ilişki yürüyüş egzersiz merdiven inip çıkma. Hatta bugün balkon yıkayıp evin bütün camlarını sildim.
asliucy Kumkurdu 😊 bu vesileyle evi temizlemis oldun işte iyi olmus😊 hadi bakalim ne zaman gelicekler dogum olunca yazalim👍