FiruzeH Merhaba annisler geldik 38 haftaya durumlar nasıl bebek kiloları boyları nedir? Korku,heyecan ve sabırlı bekleyişten durumları alalım 😍
MucizemE FiruzeH bizde 38+1 olduk ama ses seda Yok belirti vs bizim kız yerini sevdi belli ☺️ Kg 3200 boy 50 cm olmuş
Asli91 FiruzeH 36+2 de gittim en son 3100gram 50cmdi.Pazartesi gidecem bakalım ne kadar olmuş 😊 Hiç bi belirti yok 😒
Ardanyal FiruzeH 36+4 de gittiğimde 49cm 2850gr kilosu vardı bugün 38+0 olduk haftaya kontrolümüz var bakalım. Altkarında sancım oluyor Birde hareket ettikçe alt bölgemde ağrı hissediyorum. Kızım önce gelecek gibi duruyor💕
Saganak 37+4 2 hafta önce 2480 gr dı umarım kilo almıştır bebişim.Hiç belirtim yok km lerce yürüsemde.Sadece çok yorulunca bel ağrısı 😏
FiruzeH MucizemE inşallah çok beklemeyiz bebisleri suni sanci ile doğum yapmak istemiyorum ama nasip işte 😍
gzdm 1 hafta önce 2900 gramdı pazartesi kontrol var bakalım inşallah bekletmez minnoşlar ve hiç bir belirtim yok 😅
Cansum1 HazalKele dönmezmiymişş bazen diyorlar Doğum anında iniyorlar vs diye bizim ki de kafa altta ama kanalda değil korkuyorum ters döner diye
HazalKele Cansum1 bu haftalardan sonra kilo boy derken dönüş yerleri daralıyor dönmesi imkansızlaşıyor istisnaları bilmem tabi canım. Korkma ne gelirse allahtan bende normal doğum cok istedim